איך לבחור מחשב נייח?

איך לבחור מחשב נייח?

כיום כמעט לכל אזרח בישראל לפחות מחשב אחד בבית. יכול להיות זה מחשב נייח, נייד או אפילו שניהם. מחשב נייח הוא אחד המוצרים המבוקשים ביותר כיום, כאשר הוא משמש למגוון צרכים: ישנם מחשבים ביתיים לילדים, מחשבים מתקדמים המיועדים לגיימרים, מחשבים לצרכי העבודה והעסק, לסטודנטים, לחברות היי טק, ועוד גורמים. חשוב להזכיר, בעידן של היום ניתן למצוא מחשבים נייחים במחירים בהחלט אטרקטיביים, אולם המחיר תלוי ביצרן המחשב ובביצועים שלו.

חנות מחשבים ראשון לציון

מרכיבי המחשב ותפקידם

חנות מחשבים בראשון לציון, אחת המובילות בתחומה, מציעה לקהל לקוחותיה מגוון רב של דגמי מחשבים נייחים בטווחי מחירים שונים. על מנת לדעת באיזה מחשב לבחור, חשוב להבין מהם מרכיביו ומהי המשמעות של כל אחד מהם.

מעבד - כאשר רוכשים מחשב נייח חדש, יש לבדוק איזה מעבד יש לו. המעבד הוא המוח של המחשב ובוחרים בו על פי רמת הביצועים הנדרשים לכם. אם אתם צריכים מחשב רק על מנת לגלוש ברשת, לא תזדקקו למעבד מתוחכם וחזק. לעומת זאת, והיה ועליכם להשתמש בתוכנות כבדות או שאתם גיימרים, אזי יש לרכוש מחשב עם מעבד חזק במיוחד.

זיכרון – זיכרון המחשב נקרא זיכרון ראם. מחשבים נייחים להם זיכרון רב יותר, יאפשרו למחשב לעבוד במהירות וביעילות, וכמו כן, ניתן להשתמש בכמה תוכנות גם יחד.

לוח אם – לוח זה מתפקידו לאחד את החלקים השונים המרכיבים את המחשב, וליצור עמם תקשורת. את כל המרכיבים של המחשב מחברים אל לוח האם, ולכן הוא גם נקרא כך. מומלץ לרכוש לוח אם משודרג עד כמה שיותר.

כונן קשיח – בתוך הכונן הקשיח של המחשב הנייח, נוכל למצוא את כל המידע הקיים במחשב, שם הוא מאוחסן. כל דבר שאנו נוהגים לשמור וכל תוכנה מותקנת, נמצאים על גבי הכונן. והיה ודבר מה השתבש עם הכונן, כל המידע הנמצא במחשב יימחק, אולם כן ישנה אפשרות לגבות מידע. בכונן גם נמצאים המעבד והזיכרון. ככלל, קיים כונן פנימי ויש גם כוננים קשיחים חיצוניים ומומלץ ביותר לגבות את כל הנתונים באמצעות כונן זה.

כאשר מדובר בצרכנים הביתיים, לרוב הם גולשים באינטרנט, עובדים עם תוכנות אופיס, קוראים מיילים, ולעיתים גם מאחסנים במחשב תמונות. לצרכנים אלה מומלץ לרכוש כונן קשיח בעל נפח שאיננו גבוה מידיי. לעומת זאת, לגיימרים מומלץ לרכוש כונן עם נפח הרבה יותר גבוה בשל ריבוי התוכנות הכבדות. אם אתם מעצבים גרפיים ועובדים עם תוכנות גרפיות, יש לרכוש כונן קשיח בנפח של מינימום 750 GB. והיה ורכשתם כונן בעל נפח נמוך מידיי, תמיד ישנה האפשרות לרכוש גם כונן קשיח.

טווחי מחירים של מחשבים נייחים

ניתן כיום לרכוש מחשבים נייחים בטווחי מחירים משתנים. המחיר עשוי להתחיל בלא יותר מאלף ₪ ועד 4000 ₪ והרבה מעבר לכך.

היכן לרכוש?

מחשבים נייחים רוכשים רק מחנות אמינה, מוכרת וידועה, אשר שמה הולך לפניה ואשר במהלך השנים צברה לעצמה לא מעט לקוחות מרוצים. חברת פי סי סנטר מוכרת מחשבים נייחים מכל הסוגים ולכל הצרכים של חברות המותג המובילות בעולם, והכל במחירים ללא תחרות. בנוסף, לחברה מעבדת מחשבים בראשון לציון, כך שאם דבר מה השתבש עם המחשב או אחד מרכיביו, ניתן לפנות לחנות ולתקנו.

חברת פי סי סנטר, מוכרת לא רק מחשבים נייחים, אלא גם ניידים, ציוד נלווה למחשבים, וכמו כן שירותי תיקונים במעבדה המשוכללת הנמצאת בחנות, כולל שדרוגם.

אם ברצונכם לרכוש מחשב נייח איכותי המתאים לכם ככפפה ליד, צרו עמנו קשר עוד היום, ונשמח לשרת אתכם!

 

מאמרים נוספים:

צור קשר

'

'

דלג לתוכן מרכזי