מעבדה לתיקון מחשבים ניידים

מעבדת המחשבים של פי.סי סנטר מתמחה גם בתיקון מחשבים ניידים. במעבדה ניתן לתקן את כל סוגי המחשבים הניידים של מרבית היצרנים, כגון IBM, DELL, COMPAQ, TOSHIBA, HP, SONY, VAIO, LENOVO, ASUS, ACER, FUJITSU, SIEMENS ועוד.

סוגי התיקונים הנפוצים הם:

  • החלפת מסך למחשב ניידעובד מתקן מחשב נייד במעבדה לתיקון ניידים
  • החלפת מקלדת למחשב נייד
  • החלפת מאוורר למחשב נייד
  • החלפת שקע/פלאג טעינה למחשב נייד
  • החלפת דיסק קשיח למחשב נייד
  • החלפת אינוורטר למחשב נייד
  • החלפת זיכרון למחשב נייד
  • החלפת כרטיס רשת אלחוטי למחשב נייד
  • החלפת מטען למחשב נייד
  • החלפת מעבד למחשב נייד
  • החלפת מצלמה למחשב נייד
  • החלפת סוללה למחשב נייד
  • החלפת צורב למחשב נייד
  • החלפת ציריות מסך למחשב נייד

כיצד נדע לבחור מעבדה לתיקון ניידים?

מה אתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם מחפשים מעבדה לתיקון ניידים?
האמת היא שיש לא מעט פרמטרים שיהיה עליכם לבחון אותם לפני שתעשו את הבחירה החשובה. הרי השאיפה שלכם תהיה לבחור את המעבדה המנוסה ביותר, זאת שתוכלו לסמוך עליה. ריבוי המעבדות באזור מגוריכם יכול לקדם אתכם לבחירה נכונה כל עוד תגיעו מוכנים לבחירה עצמה. זוהי הסיבה שבגללה החלטנו לרשום מאמר מקיף שמטרתו היא להסביר לכם איך לבחור נכון. בחירת מעבדת ניידים תהיה שונה מבחירה של מעבדות אחרות שבהן אתם מתקנים מכשירים אחרים.

 

תחפשו מעבדה שמגיעה עם קבלות

כל מעבדת מחשבים ניידים תנסה לשכנע אתכם כי היא המעבדה הנכונה עבורכם. אך מוטב כי לא תסתנוורו אחרי ההבטחות, תבקשו לראות קבלות והוכחות. זוהי הדרך הבטוחה שלכם להבטיח כי אתם משאירים אל המחשב הנייד שלכם במקום הבטוח ביותר. מעבדה לתיקון מחשבים ניידים צריכה להיות מעבדה עם רזומה עשיר. מעבדה שמגיעים אליה בקביעות אנשים שונים שבחרו בה כמעבדה הטובה ביותר. מעבדה שלא מעסיקה טכנאים מומחים תהיה כזאת שלא תעמוד בציפיות שלכם. עד שאתם מכניסים את המחשב הנייד למעבדה, מוטב כי לא תיקחו סיכונים בהקשר הספציפי הזה. תוכלו לשאול את כל השאלות החשובות לפני שתעשו את הבחירה.

 

מעבדה מקצועית שיודעת לתקן את כל סוגי המחשבים

מעבדת תיקון מחשבים ניידים צריכה להיות מעבדה שלא מגבילה אתכם. הרי תיקון מחשב נייד זה לא דבר של מה בכך, אחרת הייתם עושים אותו בעצמכם. המעבדה אמורה להכיר את כל סוגי המחשבים הניידים, וגם לדעת כיצד לתקן כל אחד מהם. הרי כל מחשב נייד בנוי בצורה שונה, לכל מחשב נייד יש את התקלות שמזוהות איתו. לכן תרצו לדעת כי אותה מעבדה לתיקון ניידים תתמחה בתיקון כל מחשב בצורה האידיאלית. כך לא תמצאו את עצמכם מכניסים את עצמכם אל תוך מקום בעייתי. מעבדה מנוסה היא מעבדה שמתקנת את כל סוגי המחשבים הניידים תחת קורת גג אחת. 

תיקון נייד במעבדה לתיקון מחשבים ניידים

.

תיקון מחשבים ניידים במקצועיות ובמהירות 

המחשבים הניידים הם חלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית שלנו. כל אחד מאיתנו משתמש במחשב הנייד על מנת לבצע כל מיני משימות חשובות במיוחד. יש כאלה שהמחשב הנייד תורם להם ללימודים, אחרים משתמשים בו לביצוע משימות שקשורות לעבודה. מעבדת ניידים אמורה להיות מעבדה שמציעה שירותי תיקונים מקצועי ומהיר. הרי לא תוכלו להישאר זמן רב ללא המחשב הנייד שלכם, בטח כאשר יש בו מידע חשוב. גם מחשב חלופי לא תמיד יספק את הסחורה בדיוק כמו שהמחשב הנייד שלכם. לפיכך תרצו לדעת כי השירות שתקבלו יהיה השירות הכי מהיר, אך בו בזמן גם מקצועי. מעבדה מחשבים ניידים חייבת לשלב בין שני הפרמטרים החשובים האלה.

 

מה חשוב לדעת לפני ששולחים מחשב לתיקון במעבדת ניידים?

יש כאלה ששולחים את המחשב הנייד לתיקון מבלי לדעת פרטים חשובים. הרי מעבדה לתיקון מחשבים ניידים צריכה להיות מעבדה שאתם סומכים עליה בעיניים עצומות. תרצו לדעת מי הם הטכנאים שאמורים לבצע את התיקון, ומה היא בכלל הבעיה שמונעת מכם להשתמש במחשב. הרי בכל פעם תוכלו למצוא את עצמכם מתמודדים עם בעיה שונה בתכלית. מעבדה לתיקון ניידים צריכה להיות מעבדה שעונה לכם על כל השאלות שעומדות לפניכם. לאחר שתקבלו מענה, תוכלו להיות בטוחים כי עשיתם את הבחירה הנכונה. אנו מציעים לכם גם להיות מודעים לעלות הכספית שאותה תדרשו לשלם בסיום העבודה.

 

היתרונות והחסרונות של תיקון מחשבים ניידים מול מחשבים נייחים

היתרון הבולט ביותר של תיקון למחשבים ניידים לעומת מחשבים נייחים הוא הקלות. גם אם תדרשו להגיע למעבדה בעצמכם, יהיה לכם מאוד קל לקחת את המחשב הנייד יחד אתכם. הרי לסחוב את המחשב הנייח למעבדה זו יכולה להיות משימה לא כל כך פשוטה מבחינתכם. בנוסף תוכלו למצוא מעבדת תיקון מחשבים ניידים שמציעות מגוון רחב של פתרונות שונים. לא בטוח שתקבלו את כל הפתרונות האלה אם תרצו לתקן מחשב נייח. החיסרון בתיקון מחשב נייד הוא שלא תמיד העלויות יהיו זולות כפי שאתם מצפים. הרי לכל מעבדה לתיקון מחשבים ניידים יש את המחיר שאותו היא לוקחת על השירות שהיא מספקת.

 

.

בכל שאלה טכנית או בעיה אתם מוזמנים לפנות למעבדה ולהתייעץ עם טכנאי מחשבים.

שעות הפעילות של המעבדה:ימים א' - ה' 09:00-17:00

כתובתנו: קניון ערי החוף (צמוד לקניון הזהב) רח' סחרוב 19 ראשל"צ.

טל': 03-9619111

בברכה, צוות פי.סי סנטר מחשבים בע"מ.

צור קשר

'

'

דלג לתוכן מרכזי