עומדים בפני רכישת מחשב נייד חדש? 3 דברים שחשוב לקחת בחשבון!

עומדים בפני רכישת מחשב נייד חדש? 3 דברים שחשוב לקחת בחשבון!

כיום תוכלו למצוא היצע מרשים של מחשבים ניידים, המיוצרים על ידי חברות מותג בעלות שם עולמי, ובטווחי מחירים שונים. כל אחד יוכל למצוא מחשב המתאים לצרכיו ובהתאם לתקציב הכספי העומד לרשותו. 

מה חשוב לדעת לפני רכישת מחשב נייד?

 ובכן, אין מדובר כאן רק במראהו, בעיצוב וביכולותיו, ישנם כמה דברים שכל מי שרוכש מחשב נייד, צריך להתייחס אליהם.

דיסק קשיח למחשב נייד

 דיסק קשיח למחשב נייד

דיסק קשיח למחשב נייד, חשוב מאין כמותו למחשב שלכם. כל מי שעומד בפני רכישת מחשב, כדאי מאוד שיבחר את הדיסק המתאים לו ויש לייחס לכך חשיבות רבה, מכיוון שהדיסק, הוא לב ליבו של המחשב. הדיסקים הקשיחים תפקידם הוא לאחסן את כל האינפורמציה הנמצאת במחשב ואת כל הנתונים. לא רק זאת, הדיסק מאפשר גישה נוחה ומהירה לכל המידע הנמצא במחשב הנייד שלכם. הוא שומר על המסמכים, על תוכנות, קבצים והורדות מרשת האינטרנט. 

לפני רכישת מחשב נייד חדש, חשוב לבדוק את מהירות הדיסק הקשיח ואת גודל הזיכרון שבו. הגודל הממוצע של זיכרון למחשב נייד הוא לרוב שמונה מגה בייט, אולם ישנם דיסקים עם נפח גדול יותר, כל צרכן ודרישותיו הוא. בנוסף, חשוב לדעת, ישנם סוגים שונים ורבים של דיסקים למחשבים ניידים. הם נבדלים בגודל שלהם, נפח ומהירות. אם אתם עושים שימוש בתוכנות הנחשבות לכבדות, רצוי מאוד לבחור מחשב נייד אשר מצויד בדיסק מהיר. מי שעושה שימוש רב במחשב הנייד שלו, מאחסן בו לא מעט מסמכים, קבצים ותוכנות, רצוי לוודא כי המחשב שבחרנו הוא בעל דיסק קשיח חזק שימלא אחר כל הפונקציות הנדרשות וישרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

מטענים למחשבים ניידים 

גם מטענים למחשבים ניידים הינם אביזר קריטי לתפקודו של המחשב. באמצעות המטען ניתן לעבוד עם המחשב הנייד בכל מקום ובכל זמן. הוא טוען את הסוללה של המחשב באנרגיה חשמלית. תפקידו העיקרי של המטען הוא לאפשר לנו לעבוד עם המחשב הנייד מכל מקום. באמצעות המטען מחברים את המחשב לחשמל, ובמקרים הללו, הסוללה כלל איננה חשובה לפעילותו.

 לעומת זאת, במקומות בהם אין אנו יכולים להטעין את המחשב, הסוללה בהחלט חשובה. בנוסף, המטענים מטעינים את הסוללות, על מנת להפעיל את המחשבים הניידים באותם מקומות בהם אין גישה למתח חשמלי. כל אחד יכול לבחור בין מטען מקורי, זה המיוצר על ידי אותה חברה המייצרת את המחשב, וישנם גם מטענים שאינם מקוריים, אלה מתאימים לרוב סוגי המחשבים הניידים. את המטענים החילופיים הללו מתאימים על פי צריכת הוואט.

תוכנות אבטחה 

אין מחשב, בין אם הוא נייד או נייח, שיכול לפעול כנדרש ולתפקד ללא תוכנת אבטחה כגון תוכנת אנטי וירוס. אחת מתוכנות האבטחה היעילות והידועות ביותר היא נוד 32, המיועדת הן לבתים והן לעסקים. תוכנה זו הינה מהירה ויעילה, היא מגנה בצורה אופטימאלית על המחשב מפני תוכנות שהינן זדוניות, תוכנות אשר נועדו לרגל, והיא שומרת על בעלי המחשב מפני האקרים ופריצות.

 באמצעות התוכנות הללו, ניתן גם לגלוש באינטרנט ללא חשש ולבצע קנייה מקוונת. התוכנה מגנה מפני גניבות, מפני ספאם, יש לה חומת אש אישית, היא חוסמת ומגנה מפני פרצות אבטחה, סורקת את המחשב על דרך שגרה, מבקרת התקנים חיצוניים וניידים ועוד, התועלות הן מרובות. למעט נוד 32 יש לא מעט תוכנות אנטי וירוס אחרות, שעושות עבודה לא פחות טובה. כמו התוכנה של מיקרוסופט, אווסט, נורטון אנטי וירוס, ביט דיפנדר אנטי וירוס פלוס ועוד.

 

מאמרים נוספים:

צור קשר

'

'

דלג לתוכן מרכזי